onsdag 3 september 2014

Släpp

3LDet har varit så vackert på morgonen hela veckan på väg till jobbet. Så en morgon fick kameran följa med. Solen försöker att tränga igenom molnen och dimman... Tjurarna betar lugnt i det fuktiga gräset. 
Vägen till jobbet som jag kan åka med bindel för ögonen känns det som. Trött less på krokiga vägen men ändå hittar små fina upplevelser. 

Jag vill, jag ska och jag kan våga byta ! Hoppas att det sker snart... Måste bara ...


Några små blåklockor kvar uppe på bergets topp vajar sakta i solnedgången.


Jade en älva av skönhet och stolthet får nu följa mig till mitt hem var det än kommer att vara...


Förstår att man måste släppa det som glider ur handen hur gärna man än vill hålla hårt. Men jag sitter här på berget och väntar oavsett ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar