lördag 30 augusti 2014

Sista sommarlördagen 2014

En seg grå dag. Det känns som att gå på en svajig lina ... men den håller! Jag måste tro att den håller... Resten av livet!

En riktigt skön stund i solen... Det gäller att passa på att njuta av sommarens sista värme. Musiken strömmar svagt ur högtalarna och jag mår bra att bara va!
Lisa Miskovsky – A Little High

Nu är snart den här veckan över och tillbaka till det "vanliga". Känns lite vemodigt, jag har trots allt haft en fantastisk vecka och hoppas och ber att det en dag ska bli så här på riktigt. Ibland känns det som om livet inte är rättvist. Varför ska just jag..... Något gott har det med sig i slutändan hoppas och ber jag. Men kan inte låta bli att fundera på varför just jag ska få vara med om det jag får vara med om... jobbiga, tråkiga, ledsamma och även helt underbara saker. Nu blir det en ny vecka och nya saker att ta tag i.  Var rädda om varandra och njut av dagen !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar