lördag 13 september 2014

Höst

Äntligen kom tiden då jag prövade encaustic art. Måla med strykjärn och vaxkritor. Lite läskigt när man som jag har prestationsångest ... Men kanske just därför så bra.
Väl hemma vågade jag efter några dagar testa mitt startkitt. Två bilder lyckades jag våga mig på.
Tänk om all svamp var så vacker som flugsvampen. En dag ute i skogen med en vän som hittar och kan alla möjliga svampar. Det blev lite Karl Johan och något mer jag inte kommer ihåg. Så ledsamt att jag inte kan äta svampen. Trotsade allergin och åt lite på kvällen ... Inte så bra.
Sista fina dahlian i kvällssolen. Vill bara ha sol och värme... Att vintern och hösten är på väg känns i år väldigt jobbigt. Suck!
Nu iväg med en vän och titta på båtar som låter... 
Skön lördag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar