lördag 20 september 2014

Magisk dag

En förmiddag på en brygga någonstans i Sverige tittade jag upp mot himlen och fick se alla regnbågens färger lysa starkt i ett litet hål bland molnen. Tyvärr fick jag ingen bra bild på färgerna. 
Magiskt då solen var en bra bit därifrån. Jag satt länge och stirrade på de vackra färgerna för de verkade envist stanna kvar.

Sensommaren som håller sig kvar är underbar och jag önskar den kunde vara fram till december iallafall. Vill verkligen inte att mörka kalla långa vintern ska smyga sig på oss nu. 
Fåglar som kvittrar, båtar som åker förbi...både stora och små. Kluckandet mot bryggan. Kan livet alltid få vara så här fint.

Kastar stenen från mina axlar i sjön. *ler*
Lyssnar på skatornas kraxande just nu.
Njut av lördagen på alla sätt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar