söndag 29 mars 2015

söndag

En dag med regn , regn och åter regn!
Jag har faktiskt bara varit ut på farstukvisten..... Burr! Jag gick in igen.
Hela den här helgen har varit en ensamhelg.... Inte helt lätt men kanske väldigt viktig.
Igår blev det en del måste saker som jag skjutit på i flera år faktiskt.
Tankar har snurrat i ensamheten.... funderingar , känslor mm.
Vad är det jag tillåter mig att vara med om? Är det värt mödan?



Regn och blåst gjorde att jag stannade inne i torpet hela dagen.
En kompis ringde .
En annan kompis kom med kalvkotletter och det var bara för mig att väcka matlagningsgenerna och sätta i gång.
Lite vin till det avslutar helgen riktigt bra!
Det finns bara ett ord idag: Möjligheter!
Fattar inte riktigt men bara att glädjas av vad jag lyckades med
*ler*
Tack fina vän för middagstunden och skratten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar