lördag 28 mars 2015

Bra Lördag !

Varför vaknar man så tidigt när man är ledig ?
Kokar kaffe och kryper ner i sängen, fåglarna kvittrar utanför.....
Jag hör det in utan att öppna fönstret.
En riktigt fin morgon.

En del saker måste man ta tag i och idag var det en sådan dag!
Om man har glömt saker man har, kan man slänga det då??
Jag hittade saker jag har i ett garage och faktiskt hade glömt.
Slängde det mesta men något fick följa med hem till mig.

Stannade i ett köpcentrum för att handla lite och träffade en kollega och hennes dotter. Fick en väldigt trevlig pratstund med dom.
Årets första jordgubbar köpte jag och, ja ganska goda.

Middagstök för mig själv.
Lite broccoli/spenatsoppa med ett glas vitt vin till.
Riktigt god fin soppa och jag känner mig nöjd.
Nöjd med mat och nöjd med dagen.
Lite film avslutar lördagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar