söndag 22 februari 2015

Det kom lite snö i natt... Men den meteorologiska definitionen är att dygnsmedeltemperaturen ska vara stigande och ligga mellan 0 och 10 plusgrader för att det ska vara vår. Och det har det tydligen gjort idag. Så då är det vår!

Jag gjorde i alla fall lite vår i fönstret igår. Pysslar och flyttar och ordnar...Härligt för själen.
I går hade jag också en fin liten familj på besök här. Tack för underbara tulpaner. Jag bakade för första gången på nästan drygt ett år eller så. Men gott blev det och bra. Så just nu ligger jag i sängen med kaffe i nya kaffemuggar (present från vän) och kladdkaka som smakar underbart i dag. Jag känner inte för att kliva upp och gå ut i snön. Men nu är det dags att dra iväg till en vän och få hjälp med bilens baklucka. Tack och lov för underbara vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar