söndag 8 februari 2015

Hem sent i går genom blåsiga igensnöade vägar...Mörkt och ensamt på vägen.
 Kom hem och på tv började en film med en snygg man ( Richard Gere) att titta på. Och sedan spelar han en sådan där helt underbar fin man, så man bli  ju kär *ler* Hihi.

Men jag orkade faktiskt inte se klart filmen. Släckte och somnade sent sent, men all den hårda blåst höll mig vaken i omgångar!

Vaknar tidigt och går upp och sätter på kaffet , tänder i kaminen. Kryper ner igen med kaffet i sängen, njuter av solen, värmen och tystnaden.

Tittar ut genom fönstret från sängen. Behöver det här

Egentligen är det fantastiskt att få ligga så här i sängen en söndagsmorgon....trots att jag faktiskt vill något helt annat...
Försöker att gömma den tanken...bort, bort långt in i skåpet! Hur svårt kan det va....

Har inte rätt att kräva något, absolut ingenting!

Ute blåser det fortfarande lite. Och solen värmer rummet. Snön utanför är orörd...
Vad ska jag göra idag när jag får ändra om eftersom halsen är igen svullen och huvudet dunkar när jag vaknar. 

Så trist när jag såg fram emot en stund i träningslokalen tillsammans med sonen, hans sambo och M. 
Ja träna har blivit en social stund och jag får även må bra i min rygg.

Ännu en årsprenumeration på en tidning som jag har läst sedan tonåren. Förra året fick jag ett par hunter gummistövlar och i år blev det 6 st kaffemuggar från rörstrand. Ostindia Floris. Vet inte riktigt om det är min stil... hihi, funderar fortfarande om dessa passar mitt vita, grå och svart och enkla...

Det blev lite letande av gammeldags kläder idag och hem till barndomshemmet... Vi ska ju ha gammeldags skoldag på tisdag i skolan. Lite roligt.

Åkte lite kringelikrok vägar för att se hur jag kan cykla när det är dags.  Ska bli spännande! 
Förkyld och hängig idag och massor med tankar i huvudet.. Vill så mycket, känner så mycket och när dessa känslor tar över så blir jag så knäpp, så dum. Jag känner inte igen mig själv! åhh!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar