söndag 1 februari 2015

Inlägg nummer två idag

Att vara tillsammans med underbara ärliga vänner är nog det bästa som finns!

God mat, skratt och lite allvarligt prat förgyllde lördagskvällen hemma hos mig i mitt lilla torp.

 Jag har bott här i två veckor nu. Och jag är så oändligt tacksam för att jag äntligen hittade ett eget litet krypin efter allt jag varit med om de sista åren. 

Ingen förstår förutom mina närmsta vänner som har varit med hela tiden. Dessa vänner är jag så tacksam över att ha i mitt liv.

En massa underbara hjärtan har dykt upp runt mig senaste veckan. Det känns så magiskt konstigt när jag i dag gick ut i skogen och där framför mig dök ett till upp!

Men detta lilla vita hjärta kommer från en av den finaste och mest positiva person jag vet....

Ditt medvetande är bara en spegel... Den varken kommer eller går...Ting kommer och går.


Vita fina rosor och massor med kärlek!

Jag vill, jag kan och jag ska!

Inget är omöjligt.

Fantastisk musik spelades hela kvällen
Lotte Kestner – When It's Time

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar