fredag 11 juli 2014

Semester


Min kamera är trasig och jag känner mig Halv. Så nu får jag hålla tillgodo med mobilen. Inte alls lika roligt men kan inte låta bli att fota! 
Första dagarna blev lite lata dagar vid stranden. OOch ett av de finaste ställena jag vet är just här. Mitt gamla hemma.  Älskar detta område och saknar mina cykelturer och promenader här....

Barnen skrattar och plaskar. Ligger på Stranden och lyssnar på barnens glada lekar. 

Hemma igen på balkongen och njuter i skuggan en stund. Sitter och funderar på varför människor gör och säger saker.? Varför har man så mycket krav på andra? Eller har man det? Låt oss få vara den vi är utan att tycka eller dömma. 

Avslutade en härlig dag med att få äta lite smultron ! Åh så gott och doften är då underbar! Tänker tillbaka på mina somrar hos mormor och morfar. Snart ska jag åka dit och ta med mig cykeln och njuta av minnena.

Nu en stund i solen och lite bad, cykelturen blir ikväll och lördag väntar en heldag med gamla ungdomsvänner. Det ser jag fram emot
Hej hej





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar