söndag 21 december 2014

Skumtomtar, julstress och inlagd sill

Lördag och försöka ta oss igenom alla rusande , handlande människor. Inte riktigt min grej men vi lyckades bra. Kvällen blev hastigt ändrad så jag bestämde mig för att tacka ja till inbjudan att sova över hos sonen och hans sambo. Köttbullar till julen blev lördagskvällens roliga istället. Men! Skum tomtar och lite vin tog plats i stället. Dessa tomtar! Farligt goda

Julshopping dag 2;  Jaja en bild på mig själv men kan inte låta bli.
Hur tänker Lindex här? Ska jag föreställa en kanin eller är det en hondjävul i mig? 
Hahaha 
Vem köper mössan. Äh, jag släpper ut håret, tar av mig skorna och plaskar runt i pölarna... Lite dårskap och visdom är en bra kombination

Nöjd med lite julförberedelser i alla fall. Och i år blev det älgköttbullar och inlagd sill på enligt jul med ernst recept. Undrar om det duger till sönerna.

Lite fin musik:http://youtu.be/L_PbdB39gYE?list=PLAp0ufpaLWWxQ8SAe4YZDjnMBQTtqfc4K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar