tisdag 23 december 2014

Jul 2014

Ranunklar är bland de vackraste blommor jag vet. Röd om julen och kärlekens färg talar den om att "Din bild ska evigt leva i mitt hjärta" Och i mitt hjärta finns en bild på en speciell person....

I går blev det en bukett med ranunklar och hyacinter till julbordet i morgon. En dag med två av mina tre söner och ena sonens sambo. Jularna förändras och så är det med livet. Lite vemodigt men ändå så tacksam att mina pojkar tillbringar julafton tillsammans med mig.

Njut av julen tillsammans med de ni har valt att vara med och jag önskar er alla en kärleksfull och fin, lugn jul!     Kram 

Zen nalkas livet
genom skratt,
genom att leva, genom glädje,
genom fest.
Zen är inte mot livet,
Zen är livsbejakande.
Zen accepterar allt som det är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar