lördag 18 oktober 2014

Höstkärlek

Lördagmorgon, trött, mörkt och drar mig ur sängen mot tvättstugan. Måste ju då jag inte har lyckats få någon tid på tre veckor! 
Dörren går inte att få upp!!! Stressen väller upp i kroppen som en smygande kolsyra i hela kroppen. Hem efter låsspray innan jag bryter av nyckeln. Puh dörren går att låsa upp efter en stund. Tvättar och fejjar...

Efter en promenad i underbara höstluften och lite shopping på det. Blir det att skynda hem och pyssla med det nyinköpta. 
Jag försöker att ta tillbaka inspirationen och kreativiteten i livet igen. Jag mår ju så mycket bättre då. 
Min lilla "fairy" får ny plats och lite värme från ljuset i höstkylan.

8
Tre gånger gick jag förbi garnaffären och såg en underbar "Carina"tröja. Tre minuter innan stängningsdags klev jag in med bestämd steg och köpte garn och fotade av mönstret. Mönstret är på norska ! Hihihi det här blir så skoj . Perlestrikk är det nu på bakstycket. 
Njut av helgen alla !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar