måndag 4 maj 2015

Nyttig frukost.

När man inte tål veteprotein, sojaprotein så får man testa olika saker att äta till frukost och mellanmål. Så trött på yoghurt  och riskakor vareviga morgon.
I dag testade jag gröt på lantmjölk, mandelmjöl, kokosmjöl, 1 ägg och lite bourbon vaniljpulver. Vispade ihop och lät det koka ihop på spisen. Sedan på med massor med goda blåbär. Bra för åldrandet hörde jag i morse på tv´n.
Hihi Härligt!

En härlig rolig och fin helg. Med lite promenad i skogen. Alla var inte lika positiva till det... Men jag kommer ihåg själv hur "kul" det var att gå med mammans kompisar och mamma på promenad. Fast innerst inne är det nog lite mysigt.

Lilla ekorre som knaprar på sin kotte. Så söt!
Gör som ekorren: "Ut med det gamla och in med det nya"
"Gör dig av med det gamla och skapa därigenom nya möjligheter"

Jag har verkligen rensat i mina kläder, saker mm i helgen och det kommer jag att fortsätta med. SÅ jag tar till mig ekorrens budskap *ler*.

Utmanande att försöka att följa och fota lilla ekorren....Inte helt lätt.

Någon sorts tall eller vad? Men vacker är den.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar